Lite nytt skapat åt Magdas :)

Ibland, eller ganska ofta kanske jag ska säga, hamnar bitar av mina använda papper i en hög i en låda och undanstoppad för att inte vara i vägen… men sen kommer stunder då jag faktistkt försöker använda lite av dessa spillbitar.

Det roliga med spillbitar är att det går att göra på så många olika sätt… Ett sätt att använda dem på är att göra remsor att sätta på sin LO.

Igår visade jag dessa två LOs i Magdas blogg🙂

Material: Förutom spillbitar av papper har jag använt  Thickers, chipboard alpha, tiny alphas, blommor, blad, och badges,

Ha en bra dag!

//Katarina

One thought on “Lite nytt skapat åt Magdas :)

Leave a Reply

