Articsisters i Scrapptorgets blogg

Hej hej!
Igår visade jag i scrapptorgets blogg lite inspiration gjord med stämplar från Articsisters. Jag fick hem ett gäng sköna akrylstämplar som jag lekt lite med.. och tänkte visa lite av det jag gjorde med dem🙂

Till att börja med gjorde jag en LO. Här har jag använt mig av en journaling cirkel som ser ut som ett vattenmärke efter en flaska, och en stämpel med notrader.

Sen har jag en blivande konfirmand i släkten,.. och det fick bli ett litet kort också

Vi har ännu inte kommit på vad den unge herremannen ska få i present.. men ett kort är klart iallafall,, och i en scrappares värld är ju det allra viktigast, eller hur??🙂

jag vill tacka Articsisters för möjligheten att få scrappa med deras stämplar, det har verkligen varit jätteroligt.

och vill ni själva kika på deras härliga sortiment så hittar ni dem här

Ha det gott

Katarina

Leave a Reply

