.:Bakom en sval fasad finns en stark personlighet:.

I går visade jag den här LOn på Magdas blogg. En LO där jag frossat i färg.

Jag vet inte om det beror på att den långa vintern gjort att jag längtar extra mycket efter sol, och färgglada saker, men jag vill fullkomligt bada i färg.

 

Jag gjort en LO om mig själv, efter en skiss på Primas blogg jag har lekt lite med akrylfärger och blåst med sugrör för att få den flammande bakgrundsmattan till mina foton. Spetsarna på Lon är vanlig vit spets som jag sprayat med Glimmermists i nyanser som passar med papprens färger, jag har även använt mig av gamla knappar och härliga turkosa band från Artoz. Jag har även lekt med olika typsnitt på thickers och stickers för att få till min titel.

Titeln, bakom en sval fasad finns en färgsprakande personlighet antyder inte bara att jag gillar färger, utan att jag även har ett hett temperament som inte är att leka med alla gånger.

Material: Prima, Making Memories, band, spets från websters, spets oblekt, blommor, stickers från websters och october afternoon (tyvärr är det svarts slut, men finns i härlig röd och turkos), thickers, och feltfancies.

Jag har redan en ny idé där jag tänker leka i photoshop och göra fotografierna mer färgstarka, kan bli spännande 🙂

KRAM
Katarina

Leave a comment