Jultags

Jag och mina DT-kollegor gjorde jultags på DT-träffen vi hade hos Anette under hösten.

Det blev ett helt gäng ljuvliga tags.

min tag såg ut så här:

katarina-jultag1

Jag har klippt till en egen mall av en härlig form jag hittade på ett journaling card.
Har använt mig av distressers, chalk, och embossing för att få till den lite slina stilen.
allt material kommer från Magdas scrapbooking

vill du se fler härliga tags och inspireras så kika in på magdas blogg och se de andra tjejernas fina tags också

Magdas scrapbooking firar 2år

Anette har fejjat och fixat, och nu har hon kalas i butiken. hon lovar 20-60% rabatt på allt i butiken.
Glöm inte att skriva rabattkoden i rabattkodsrutan, så att ni får er rabatt. Rabattkoden är: 081116. Rabattkodsrutan finns under kategorimenyn till vänster i shoppen.

så shoppa loss, det tror jag att jag ka göra 🙂

KRam
Katarina