37 besökare… inte en enda kommentar :(

lite trist att kika på sin besöksräknare och se att det varir 37 besökare här hos mig idag… och inte en enda har lämnat spår efter sig…. men tro inte att jag inte vet vilka ni är……

Its a little bit boooring that I have had 37 visitors today, and noone of them have left a single comment. But dont for a sec think I cant see you……

Lite nytt igen! som new stuff!

Oj så skoj jag har haft idag… jag har verkligen blivit kladdig om fingrarna, så det syns att jag jobbat idag 🙂
en hel del måste tyvärr vänta, men detta kan jag iallafall visa 🙂

Wow! Ive had so much fun today… I have really got my hans dirty, so you can really tell Ive been busy 🙂
Most of it I cant show, but this I can 🙂

This Card Ive used paper from reminisce and some ribbons, crepe-paper and a hand crochet flower.
Jag har använt mig av papper från reminisce, band, creppapper, och en hadvirkad blomma


throwing in an old card from my time as a DT for Magnolia rubberstamps
kastar med ett gammalt kort jag gjort för magnolia en gång i tiden också

for this Page Ive really had a blast, Ive used paper from reminisce and crepe-paper, flowers, lace and glittery glue. really cool isnt it??

Till den här Lon har jag verkligen rockat loss med papper frpn reminsice,creppapper, spets,blommor och glitterlim. svart brukar inte vara min färg men denna blev riktigt bra, näst intill cool, eller hur?

Posted in LOs

JAg har något att visa :)

sonen var på barnkalas igår, och naturligtvis gjorde jag ett litet kort till födelsedagsbarnet.
sonen tyckte det var coolt vad mottagaren tyckte fick jag aldrig veta… jag hoppas han tyckte om det

My son went to a birthday party yesterday, and ofcourse I did a card for the birthday boy! My son said the card was Cool but I dont know what the reciever thought… i hope he liked it