+22.000 besökare- Måste firas!!

wow, jag har haft mer än 22000 besökare i min blogg sedan jag flyttade in på wordpress… så skojsigt!! och senaste dagarna har jag haft i snitt 100 besökare/dag, wow så skoj!!

Jag är så glad för alla besök jag får, och ni som lämnar kommentarer gör mig så glad om hjärtat 🙂

För att fira mina regelbundna besök i bloggen, lottar jag nu ut en liten present till någon av er … kanske det är just du som vinner?!

grejjen är att jag klurat och funderat,,,, vad kan man lotta ut? och jag har bestämt mig för att jag kommer att lotta ut ett presentkort  från Magdas scrapbooking.  låter det lockande? tänkte väl det 🙂

Hur ska du då göra för att vinna ett presentkort?  Ja för det är ju inte utan en liten hake förståss 😉

För att vara med i utlottningen vill jag att du gör en LO eller ett kort där du liftar denna LO 🙂

därefter bloggar du om ditt alster i din blogg, där du också länkar tillbaka till min blogg. dessutom vill jag att du kommenterar i detta inlägg med en direktlänk till ditt blogginlägg…  så att  jag får se ditt fina alster.

Sista dag att delta är måndag 31 maj. därefter lottar jag ut presentkortet 🙂

KRAM

Katarina

10 thoughts on “+22.000 besökare- Måste firas!!

  1. Pingback: Inspirerad av en utmaning – det första jag scrappat på hur länge som helst. « Elle Andersson

  2. Bättre sent än aldrig säger de ju, så här kommer min tolkning:

    http://designannique.blogspot.com/2010/05/jag-har-liftat-krumeluran.html

    Jag tror nog du kan se släktskapet med din layout, även om min blev i min stil ändå 🙂 Det var en jättekul layout att lifta, jag kom verkligen igång och bara la på saker och så bara funkade det… underbart!

    Grattis till alla besöken också! Själv har jag långt kvar dit, men så småningom kanske…:)

    Like

  3. Pingback: Inspirerad av en utmaning – det första jag scrappat på hur länge som helst. | Elle Andersson

Leave a comment