Carpe Diem

Igår bloggade jag för Hobbyworld, med denna LO

Min Dotter tyckte det var dags att ta fram ljus och mysa när det är dags för frukost eller fikastunder,,,

Och hon kan inte läsa speciellt bra ännu, men ändå lyckades hon välja den sten jag har med texten Carpe Diem- Fånga dagen.

vackert värre blev det med metallpärlor, betongrosor och ljus.. och dottern har ju rätt… frukost smakar mycket bättre när man får mysa med tända ljus.

Materials used:
Basic Grey-Lucille
EK Success- Letter stickers LG Serif White
Epiphany Crafts- Heart 25 tool
stencils- Silhouette
Martha Stewart -Pencil Black

Nu ska jag gå och ta fram frukosten till mina barn, och tända lite mysiga ljus….

Ha en härlig dag allihop!

//Katarina

 

 

2 thoughts on “Carpe Diem

Leave a Reply

