.:Scrapkurs för pysselsugna:.

På G är en internetbaserad scrapkurs, dvs att man kan jobba hemifrån,,, i egen takt, ni får då tillgång till ett forum enbart för de som väljer att gå kursen, samt videobaserat studiematerial. kursen sträcker sig  över en längre tidsperiod, minimum 8 veckor, och man behöver inte fundera på tex amning, fotbollsskolor, hockey,,, eller barnvakt… man klickar in på forumet de tider man själv har passligt.. kollar in ibland förinspelade undervisnings videor.. ibland blir det kanske livestreamade filmer……

är det något ni är intresserade av?

till att börja med blir nog kursen på svenska… ev kommer jag även att hålla en kurs på Engelska längre fram.

-_______-________-_______-

I´ve been asked to do a few online classes, and I´m thinking about it.. right now a class for the swedish speaking community is taking form, but there might be an English based class too..  are you interested??

8 thoughts on “.:Scrapkurs för pysselsugna:.

  1. Hm, nu fattar jag ingenting, men jag tror min kommentar försvann…Jag skrev iallafall att jag tycker att den idén är såå himla bra och att jag hellre går en sådan kurs än en datumbestämd kurs dit men dessutom måste ta sig…*lat* hehe….😉
    Så jag kan redan nu anmäla mitt intresse eftersom jag har ganska svårt att gå vanliga kurser pga tentor och praktikperioder med konstiga tider osv!🙂

    • Jag har ingen aning jag heller…. för jag fick två mail om att du kommenterat.. men hittar bara en🙂
      Kul att du är sugen att hänga på
      //Katarina

  2. JIPPI!!🙂 Ja takk!
    Interessert i din bruk av mixed media med pan pastel, gesso, misting, og din kreative måte å ta i bruk embossing igjen for å lage bakgrunner. Og hvordan du går fram når du bygger opp de flotte LO’ene dine!

  3. Vilken härlig respons🙂
    Antecknar ivrigt… Gesso, Pan Pastel, Mist och Embossing… det får nog mi en sorts kurs… och Uppbyggnad av LO en annan….

    • Så roligt.. Jag jobbar för fult med en kursplan.. jag återkommer med mer info när jag vet mer om datum och innehåll🙂
      //KAtarina

Leave a Reply

