Idag är jag glad…. trots lätt stress…

Dagen har varit lätt hysterisk, med jobb, möten, rastvaktande och mer möten… rast att sitta ned och bara pusta ut har inte varit att tänka på..

På väg hem från jobbet ringer telefonen…. Skit också.. bortglömt att jag skulle på äventyr idag och nu ringdes det och undrade var jag var. (minnet är bra… men ALDELES för kort!

Hem, kasta släpvagnen på bilen… och iväg.. för idag fick jag hämta hem min nya förvaringsmöbel… japp… jag har fått tag på min ritningshurts med 5 lådor  jag velat ha. fick den för ett superbra pris av en äldre herre som städade ur sitt gamla hus.. Skåpet är 30 år gammalt.. men det gör inget att ytan har lite repor och att träet har färgskiftningar… planen är ju att när det ev renoveras på mitt kontor så ska den målas om i matchande färg med den turkosa tapet jag tänkt mig…🙂

så ikväll ska det funderas hur man bäst nyttjar det nya förvaringsutrymmet….

3 thoughts on “Idag är jag glad…. trots lätt stress…

  1. oooh!!! Förstår att din dag blev toppen trots lätt hysterik och rastvaktande!
    Vilken bedårande hurts du fått tag på vännen!!
    Skratta dej lycklig, det hade jag gjort!!

    *smått avis*😉

    kramisar

Leave a Reply

