Buzzador-Dove Intense repair

Hemma hos oss testar vi för tillfället Dove Intense repair intensivbalsam på våra trassliga hår då vi är med i Buzzador. Både jag och dottern börjar få riktigt risiga toppar, och balsamet har verkligen hjälpt att göra håret mjukare.. dotterns hår känns nästan som salongbehandlat när det är nytvättat. och efter en tur i bastun med balsamet i blir t.om mitt barr riktigt najs🙂

Dessutom har vi på dagis och skola fått hem lappar om att det går löss… och jag har skaffat mig en sån luskam man kan använda utan att sätta starka medel i håret… åtminstone tills man har konstaterat att man har löss… och att kamma med den täta kammen går myyyycket enklare efter en behandling med dove.. dessutom står det på kammens förpackning att man ska tvätta med balsam före så att man inte sliter allt för hårt på håret och att lössen lättare glider av… nåja.. blankt och lättskött blir håret iallafall… och det är ju huvudsaken.

Att vara med i Buzzador innebär att jag får varuprover att testa själv och att dela ut till mina vänner som också får prova på dessa varor… Att buzza är smidigt då det kommer ett paket på posten fylld med allt man behöver för att snabbt och enkelt ska komma igång med sin Buzzning.  Vill du också testa Buzzador? följ min lilla länk så kommer du till Buzzadors hemsida för att anmäla sig  :)

Leave a Reply

