Buzzador-Pepsodent tandkräm

Har fått hem ett paket med tandkräm frånBuzzador ett intressant sätt att marknadsföra reklamprodukter via mun till mun reklam,

Så nu har jag fått hem tandkräm med whitening effekt, och jodå,, en aningen ljusare har de blivit mina gaddar, även om jag kanske varit lite skeptisk till just det från början… Tandkrämen smakar helt ok, och den ger en frisk smak i munnen, blev lite chockad första tillfället jag använde den då löddret som man är van vid ska bli vitt blev klarblått.. men när jag sedan kikat närmre och översatt min lilla instruktionsfolder så fick jag lära mig att det är en del av det som gör den vitnande effekten, då det blåa tar ned det gula på tänderna. Ja där ser man, alltid lär man sig något nytt :) 

Kan helt klart rekommendera denna tandkräm, och jag är helt nöjd med min produkt

//Katarina

One thought on “Buzzador-Pepsodent tandkräm

Leave a Reply

