Längtar efter våren…

Nu börjar jag bli trött på snö och snö och snö… jag vill ha vår… varmt och mjukglass istället..

kanske därför jag började rota i en låda med blommor… jag har inte använt blommor på evigheter… men idag blev det lite blommigt att dekorera med nånstans… var vet jag inte än…

Ursäkta att bilden är lite dimmig, men såg först senare att sonen varit och kladdat på linsen när han fotograferade lite lego-lek… det skulle visst bli en film av det hela… bäst att mor i huset lär sig hur man gör animerad film snart alltså…

Ha en härlig på första helg i april🙂

KRAM
Katarina

2 thoughts on “Längtar efter våren…

  1. Men oj!
    Vilken cool bur! Så himla läckert med alla blommorna! Jah, blommor piggar verkligen upp🙂

    Så ni har fortfarande snö hos er?
    Kom hit vetja!!! Här är det mer eller mindre helt borta🙂

    KRAMAR Petra

Leave a Reply

