Vårkänslor, och handväskor

Vad är det som gör att ingen hanväska man äger känns rolig så här på våren?? En ny känns alltid mer lockande… och så är det för mig.. men eftersom situationen bjuder att jag inte riktigt kan lägga pengar på en handväska för tillfället så gjordes en rajd bland tyger och annat småttigt i lådan med allt som Gud glömde.. och så gjorde jag en handväska idag..

Mönstret fanns på jobbet eftersom jag för tillfället har slöjd i åk 6 och några tjejer gjort en liknande väska men utan foder så fanns ju grundreceptet så att säga… jag bara fixade lite extra och gjorde ett innerfoder med fickor till för nycklar telefon läppglans osv… för är det något jag blir tokig på så är det när allt jag har ligger i en enda röra och jag inte hittar något i väskan… Nu är det vara att vänta på min DT box från epiphany Crafts så att jag kan blinga till den lite också🙂

Made me a new handbag today since I dont really have the money to spend on a new handbag right now… so this is what I came up with instead🙂

Now all I need is my piphany Crafts DT tools so that I can bling this babe up a little😉

//Katarina

2 thoughts on “Vårkänslor, och handväskor

Leave a Reply

