Jag Tackar för Mig!!!

Ja som några av er redan märkt så har listan med DT-uppdrag minskat för min del .

Orsakerna är flera, och jag vill helst inte kommentera dem här på bloggen, men som det ser ut just nu är jag på G att trappa ned lite på alla Måsten, och eftersom Magdas nu får ett ägarbyte har jag valt att kliva av det tåget, och idag har jag gjort sista blogginlägget i Magdas blog, jag kommer sakna alla mina underbara DT kompisar Massor, men de finns ju alltid i mitt hjärta och inte längre än ett dator eller sms tryck bort.

Jag har även valt att stiga av scrapptorgets inspirations team. Det har varit ett underbart, givande och roligt år tillsammans med tjejerna i teamet. Tack för alla skratt och härligheter ni har för er tjejer… KRAAAAAAM som Yoli brukar säga.

Jag kommer att fortsätta scrappa, och kanske t.om stiger på något nytt DT tåg om lusten faller på, men just nu är det ganska så osäkert när och om det händer. Kan vara i morgon, eller om ett år vi får se.

Tiden jag nu får över på veckorna ska jag försöka komma igång med min träning igen, och att vara med min familj.. Ibland behövs en nedtrappning av måsten, och nu går jag ned några trappsteg och reflekterar över mitt liv…

KRAM

Katarina

2 thoughts on “Jag Tackar för Mig!!!

  1. Ibland behöver man stanna upp och tänka efter för att sen komma igen. jag kommer att sakna dig hos Magdas. Du har varit en stor inspirationskälla för mig och jag hoppas att du kommer att “hänga” lite i forumet hos oss.
    Lycka till i fortsättningen och tusen kramar

    Inger/Ingba

Leave a Reply

