God Jul mina vänner :)

Har varit ett tag sedan jag uppdaterade sist känns det som. Jobbet och livet kom emellan.,, men nu uppdaterar jag med lite som jag gjort senaste tiden

En LO jag gjort till Magdas blogg, efter att ha liftat Ingba,

En LO gjord till Creative scrappers efter  skiss #135

En LO jag helt glömt bort, som jag gjorde till Creative Memories DT call,

och mina sista alster jag gjort för scrapptorget,

Ja som jag skrev har jag nu valt att avluta mitt designuppdrag för scrapptorget, men jag tror att framtiden har många nya spännande möjligheter för mig.. men just nu behöver jag ta ned mina ambitioner lite och bara vara med mina barn och familj, samt att börja ta hand om mig själv lite mer, något jag är ofantligt dålig på….

Nu vill jag önska er alla en riktigt God jul, så kanske vi ses på andra sidan julhelgen

KRAM
Katarina

One thought on “God Jul mina vänner :)

  1. Vilka läckra alster du delar med dig av!!
    Superfina lo´s och julkort!
    Och det inslagna paketet är ju hur snyggt som helst!!!😀

    GOD JUL på dig och familjen stumpan!!!

    Många kramar Petra

Leave a Reply

