Åhhhh det är långt mellan updateringarna nu..

En rejäl migrän och flunsa kombination har gjort mig ganska sänkt senaste tiden… humöret har varit i botten och lusten att göra något alls har varit obefintlig..

Men jag tänkte uppdatera med lite sånt som blev gjort före jag blev däckad.. nämligen en LO jag gjort för Magdas, och den visades i Magdas blogg igår..

hoppas ni gillar den…

and for my English speaking friends… Ive been a bad blogger for a while, I have a bad headache in combination with the loveable flu… and well lets just say it became a nasty migrain out of it… so Ive been home for almost a week and now Im getting better… I only have a headache on a scale from 1-10 then its a 7 and let me tell you.. Ive been up to 12 too..

but today I will show you a page I did before It all begun, and it was shown at the Magdas Blog yesterday..

I hope you like it!

KRAM
Katarina

2 thoughts on “Åhhhh det är långt mellan updateringarna nu..

  1. Tack… mjae… kanske inte Gesso i sin rätta bemärkelse… hade inget hemma så jag har blandat eget av lim och gips.. vet inte om det är så syrafritt.. men det var skoj…

Leave a Reply

