håhå… ja det har varit tyst om mig ett tag

men jag finns nog här i skuggorna, har haft annat att fundera på så det har inte blivit så mycket bloggande.

Men jag har försökt att hinna med att scrappa lite… väntar på DT paket från MAgdas,,, men det har inte dykt upp ännu, så då har jag passat på att scrappa lite bara för skojs skull.

Jag har bland annat försökt hänga med i My scrapbook nooks Nook U utmaningar… och jag har faktiskt lyckats med bedriften att göra alla utmaningar hittills🙂

de senaste har jag nog inte visat här ännu.. så vad sägs om en liten inspirations kavalkad så här på söndagen??

Här kommer några av de senaste LOs jag gjort

Mer kommer🙂
KRAM

One thought on “håhå… ja det har varit tyst om mig ett tag

  1. Åhhh, så många läckra LOs du gjort!! Måste spara den här adressen… Älskar att titta på LOs, vågar mig sällan på dem själv (är mest kortmakare…) men som sagt, titta är otroligt inspirerande!!!

    Ha en härlig kväll!

    //Linda

Leave a Reply

