.:Love love love:.

Min dotter har en stark förkärlek till mössor och hattar, och de får gärna ha skarpa färger. Här har jag gjort en LO där jag använt foton på hennes två favoritmössor under årets vår och sommar säsong… den virkade mössan med blomma har jag fått mönster av vår DT Annika.. och har nu i ett svagt ögonblick lovat min dotter att göra en liknande i angora-garn nu när hösten är här… för man kan ju inte ha samma mössa på våren som på hösten😉

material: Cosmo cricket  minideck Togethernessmaking planschipboard thickers, blommor, tinytype

till den här LOn har jag utgått från Scrapbook Nooks- Nook U utmaning Graphic arts 101.

Ha en bra dag!
Katarina

One thought on “.:Love love love:.

  1. Hej! Köpte 2 minideck från Cosmo Crocket för vinsten. Underbara papper. Och väldigt olikt de papper jag brukar använda, men jag blev kär när jag såg dom.
    Har laddat upp 2 kort där jag använt de nya papprena.

    Kram Tesa

Leave a Reply

