Den är här….

Lådan från Best Creations är här… och jag säger bara OH MY WOW!!!  nästan 5 kg med härliga saker dök upp på trappan idag… och det kliar rejält i fingrarna, men idag är det ballett, och simning med barnen som gäller… oc sen måste jag ge mig ut och fota lite höst innan jag kan komma igång med scrappandet🙂

snacka om härliga papper… jag var lite tveksam i början… vad ska detta bli liksom… men nu behöver jag inte fundera…. det kommer att gå som en dans….

Glittriga på ena sidan, och ett glitterfritt motiv på baksidan… mmmmm kommer bli bra🙂

ITs here!! The box from best Creations Inc, and let me just say OH MY WOW!!!!! Its gorgeous! lots of glittery papers and dekos… Im in heaven.

I was a little bit frightend at first.. what will this be? but now Im not scared anymore.. it will be just awesome!! Today I will not be able to play with all the goodies today… but Im hoping for a lots of it tomorrow instead🙂

//Katarina

One thought on “Den är här….

  1. Åh, 5 kg. Det betyder en 5 kg tyngre avundsjuk Maria HA, HA, HA!!! Lycka till med dina projekt. Ska bli så roligt å se vad du hittar på med allt. Va tusan…5 kg är mkt det. Själv sitter jag här å längtar efter tejp *s*. Gud va tokiga vi scrappare är egentligen.
    Men det är roligt🙂

    /M

Leave a Reply

