Jag måste fortfande kolla min mail emellanåt

för att fatta att jag kommit med i Best Creations Inc. Designteam,

Det känns riktigt overkligt.. men på måndag skulle vi i teamet få mer info, så då blir säkert allt mer verkligt!!
Idag firade jag med att besöka goda vännen Gun i Hennes butik, och shoppade loss på ett par nya jeans, en kofta i “pippi” stuk , leggings och en härlig oversize skjorta… mmmm Jag gillar hennes nya märken… precis vad jag behöver i kläd väg,,,🙂
Nu väntar jag snart hem maken som varit till sverige på jobb, Vi ska mysa med lite Bastu, sen blir det nog en lååång sova natt med lika låååång sovmorgon… för dagens strapatser som vice föreståndare på jobbet har varit lärorikt men oj så slut man blir av att göra sånt man inte gör i vanliga fall…

HA det gott

KRAM

3 thoughts on “Jag måste fortfande kolla min mail emellanåt

Leave a Reply

