Dags att Uppdatera :)

Helgen går i födelsedagens tecken, min lilltjej blev stor, 5 år, så allt har kretsat runt kalas och paket senaste dagarna, så jag hade helt missat att jag blivit Friday Fave hos Lily Bee design med den här LOn..

Har även missat att uppdatera att jag blev top 3 by wiews på two peas den dagen jag laddade upp den här LOn…

super kul!! det gör att man känner sig lite på G igen, trots ett litet nederlag, visst hade det varit kul med ett DT uppdrag hos Nook, men kanske det finns något bättre som väntar runt ett hörn någonstans?

KRAM

2 thoughts on “Dags att Uppdatera :)

  1. Härligt med uppmuntran när man är lite nere. Tro på dig själv för du gör så fina saker. Der kommer nog något fantastiskt runt nästa hörn.

    Tusen kramar

    Inger

Leave a Reply

