Mitt hjärta stannande- My heart stopped beating!

Ja för en liten stund i alla fall🙂
Jag är med bland finalisterna till My scrapbook Nooks designteam… skuttar runt!!!!! http://www.thescubasite.com och allra roligast var att jag skickade in min ansökan i morse, efter att ha kollat noga med Annette på Magdas att det var ok att jag sökte.., och nu ikväll släpptes listan med namn…

Det är inte på något vis klart att jag kommit med, vi är 30 tjejer utagna till final listan, så jag har väl en liten chans,,, men jag blev så glad bara av att ha kommit med bland finalisterna, kändes så bra för själen🙂 så håll tummarna.. för på lördag avslöjas vilka som kommit med..

Well my heart skipped a beat or two earlier tonight when I found out that Im on the DT finalist list over at the Nook. I am so Happy.. I am just so honoured and glad that I made the top 30 list… Even if I know its like getting a needle in a haystack winning one of the spots on the team. But hey… thats ok, Im just happy to know I made it so far,,, that makes it a lot easier since I have had lots of down times for a while.

Ha det gott

KRAM
Katarina

6 thoughts on “Mitt hjärta stannande- My heart stopped beating!

  1. Oj, va skoj. Läste några inlägg ner om din besvikelse över den andra dt-platsen. Va roligt att det gick bättre på den här istället🙂 Ibland är det bara bita ihop och gå vidare. Jag tror nästan jag blivit proffs på det vid det här laget. Men ändå hade jag en sån där dag för ett par dagar sen när jag fick ett negativt besked. Har skrivit lite till dig inne på torget, så du vet🙂
    Kram /M

  2. WOW!! Grattis…!
    Förstår verkligen din lyckokänsla. Även om du inte skulle komma ända fram så har du ju redan vunnit en hel del genom att placera dig bland finalisterna!
    Men jag tror stenhårt på att du blir antagen… de vore dumma annars!
    Håller tummar och tår och kikar med spänning in här i helgen.
    KRAM!

Leave a Reply

