.:Du är underbar:.

För tillfället scrappar jag ganska mycket bara för egen skull, inte så mycket DT arbeten, och det har resulterat i att jag testat lite nya material, och upplägg på mina LOs. I sommar har min stil ändrat lite, och jag tycker det är jätteroligt att verkligen frossa i misters och färgstarka papper.

Jag har även använt mig av små foton på Mina LOs istället för de stora jag tidigare scrappat.

Idag blev det en LO med ett gammalt foto på min son. När lilleman föddes ägde vi inte någon digitalkamera, så fotografierna från den tiden är scannade och redigerade efteråt.

Ha en fortsatt underbar dag!!
KRAM
Katarina

Leave a Reply

