.:Linslus:.

Just nu är det ganska skönt här hemma, maken golfar mycket och barnen leker nöjt både ute och inne, så det ger mammsen lite ro att gå mellan sina projekt.. vilket resulterat i att jag scrappar en hel del just nu. Har ett projekt på G som blir officiellt först efter nästa helg.. av olika anledningar.

Men idag kan jag visa en LO jag gjort under dagen idag.

Den är med min linslus till dotter, finns det något som bara råkar likna en kamera i närheten så vill hon vara med på bild.

I have been scrapping today, and its a page with my DD again.. wll she loves to be in the centre of attention

Den här LOn är gjord till veckans utmaning på American crafts blogg, att använda sig av knappar och minst två AC produkter, och det har jag gjort, knappar Check, AC produkter-band, thickers och stickers…. Check🙂

Jag har även använt mig av min nya Washi tape… det är den prickiga på LOn🙂

This page is made for the Weekly challenge over at the American Crafts blog, this week its to use buttons, and atleast two AC products, and I have used that🙂
Buttons- check! AC ribbon- check! AC Thickers- Check! and AC+Dear Lizzy sticker- Check!

Posted in LOs

3 thoughts on “.:Linslus:.

  1. men åååå vad spännande.. du får ge en ledtråd kvinna.. förstår du väl…

    och cheezus vad du var snabb med utmaningen =) Heja dig.. läcker är den också och jag är sjukt avis på din washitejp.. måste nog slinta med köpfingret på lite sån!

Leave a Reply

