Lily Bee Design

Fick hem ett paket med papper från Lily Bee design i senaste klubbpaketet från The Nook.

Och idag har jag frossat loss på massor av härliga papper det har blivit två härliga LOs än så länge.. och faktiskt LOs om mig själv.

Först mitt 1 års porträtt (och det är photoshoppat svartvitt, jag har inte använt mig av originalet)

Ive got some Lily Bee papers in the latest Nook kit, and today I have been having a blast playing with all the gorgeous colours.

I Have made two LOs. all about me, one of me at the age of 1, and the other when I had lost my two front teeth, and  photo of me as an adult.. its about 30 years between the two photos…🙂

1år

och sen förståss ett foto på mig när jag tappat mina framtänder, och ett på mig från nu.. dvs ungefär 30 år mellan tagningarna  (inte använt mig av originalfoton här heller)

lite inspiration så här i sommarvärmen…..

KRAM

2 thoughts on “Lily Bee Design

Leave a Reply

