Washi tape och Ikea

har sett massor av roliga LOs med Washi tape.. Annika lät oss i Magdas team testa Washi redan förra hösten efter sin resa till Japan,🙂 Nu verkar trenden vara på väg hit också, Tidningen Scrapbook m.m. har tex gjort ett stort uppslag med just Washi tape (rispappers tejp)

Själv har jag en laddning på kommande som jag beställt, jag hoppas de är här i slutet på nästa vecka. ska bli skoj att leka med, och jag har beställt flera roliga färger.

I morgon blir det skoj på annat sätt… kommer bege mig till sverige med min goda vän Gun, vi ska göra det osäkert på bla Ikea… Jag gillar farbror Kamprads varuhus.. massor av skojigheter kan man hitta där.

Jag ska åka hem med en bokhylla expedit och ett tillhörande skrivbord, och jag har tänkt göra en vända inne på Granit också för att införskaffa lite nya förvaringslådor i metall.

Ha det Gott!
KRAM

4 thoughts on “Washi tape och Ikea

    • jag har beställt mina från Cute tape beställde och mindre än två dagar senare kom besked att det blivit skickat… nu väntar jag bara på leverans.

      • Jag håller tummarna för att du får en trevlig leverans snart då!
        Själv siktar jag in mig på att hitta en butik som ligger i ett EU-land, så att man slipper betala tull. Men just när det gäller denna snyggtejpen är det inte något stort utbud. Dom flesta verkar skicka från USA eller Japan. Så vi får väl se hur det går.

        Lycka till med allt pysslande, och tack för ditt snabba svar!
        Ha en härlig sommar!

  1. Pingback: Washi tapé « Saxolim’s Blog

Leave a Reply

