Älskade ängel-Underbar och älskad av alla…

Gjorde en LO igår efter en skiss jag hittade på bloggen skissedilla, en norsk skissblogg.. massor av underbara skisser fanns det där🙂 Hade jätteroligt när jag lekte med glimmermist och stämplar…

Made a page yesterday after a beautiful sketch from the sketchblog Skissedilla,

I had such a blast playing with glimmermists and stamps.

Material: Papper-Abode från American crafts, Bazzill-just the edge,  American Crafts Thickers-bumble, websterspages-letterstickers storyteller. stamps: 7gypsies- Label it.

2 thoughts on “Älskade ängel-Underbar och älskad av alla…

  1. Alltid en massa fina saker hos dig, det var ett tag sen jag kikade förbi – och det är alltid så roligt att se allt nytt fint du gjort sen sist.
    Hoppas du har ett skönt sommarlov.
    Kram ♥

  2. Jätte fin LO! Gillar färgerna massor! Själv har jag inte scrappat på miljoner år känns det som … annat har kommit i min väg som jag bara måste ta tag i! Nu har andra sonen flyttat ut så nu har jag ett eget rum – bara för mitt pyssel…jeeh… ha den bästa sommaren, vännen! Vi borde ses i höst, eller hur, för att få lite inspiration och annat som gör en glad🙂

Leave a Reply

