Är lätt besviken på postväsendet…

Saknar några paket med scrappingprylar.. ett paket som skickades från USA 1 juni har ännu inte kommit fram, ett paket som skickats från sverige för två veckor sedan har inte kommit fram, och hmm bävar då jag har tre paket till på kommande.. kommer de att komma fram??? kommer fler paket att försvinna kommer jag handgripligen göra klart för posten att Jag vill att de gör en utredning var mina saker är… Jag gillar mina saker.. och det jag betalt vill jag gärna få greja med själv och inte att någon klåfingrig ska ha nöjet att använda…

Det känns lite konstigt att scrapprylar packade i fyrkantiga lådor kommer bort, men sånt som kommer i bubbelkuvert… det kommer alltid fram på utsatt tid… GRRRRR måste snart beställa allt rekommenderat med trackingnummer även om det är dyrare… för det är J***ligt irriterande att mina scrapprylar försvinner..

Ringde posten då USA paketet har någon form av id nummer.. och nä se det visste de inte var det var.. de kunde inte hitta det i något system… var jag säker på att det faktiskt blivit skickat… Jamen hallå? hur skulle jag annars ha ett idnummer på försändelsen??

Morrar lite till här i min lilla vrå..

Leave a Reply

