Bloggat för Magdas :)

Igår var det min bloggdag på Magdas blogg. Då blev det lite LOs från min vardag just nu…

Min make och barn har funnit något som är roligt att göra tillsammans,,,, nämligen att GOLFA! Så nu är det väl bara för lilla familjen att ta golflektioner och kanske även grönt kort.. för barnen ja de har saken klar för sig redan… de ska bli bättre än pappa… kanske rent av proffs… så då gäller det väl att bo på golfbanan framöver.🙂

Här har jag gjort en LO där lilltjejen får en första lektion i att slå på golfbollen, och självklart måste man föreviga detta… och göra en LO om det🙂

.

Och pappsen då? Jo han visade förståss för barnen hur det ska gå till “på riktigt” *skratt* Han tar detta med golf allvarligt, så man får verkligen inte skämta om saken…. och med tanke på hur hängiven han är.. ja ni som är mina vänner på FB vet att han golfar ofta… för jag är golfänka nästan varje kväll.

 

Allt material kommer från Magdas.

//Katarina

One thought on “Bloggat för Magdas :)

  1. O vilken härlig blogg du har och va mycket fint du gör! Har suttit länge och tittat på allt du har skapat. Kommer absolut komma tillbaka och titta mera. Kram

Leave a Reply

