woot wooot Tooot

Idag är den publicerad,juninummret av e-tidningen scrapbook news and review med mina två alster, min nya mössa, och softa i solen🙂

softa i solen är publicerad under rubriken summer,

och min nya mössa under -By style-Distressed and eclectic.

tyvärr är tidningen en prenumerationstidning, så man kan inte läsa den om man inte har prenumeration, men jag lovar att visa bilderna igen så fort jag får visa dem igen, dvs om en månad🙂

Im so happy!

 today my two LOs Min nya mösa=My new hat, and Softa i solen= relaxing in the sun is Published in the e-zine scrapbook news and review 

unfortunately the e-zine is a prenumeration zine, and not free to read for everyone. So I promise that I will show you the pages as soon as I am allowed to do so, thats in about a month🙂

but if you have a prenumeration of the mag.. the pages are published under the summer, and By style-distressed and eclectic part of the magazine.

Big hugs!!

One thought on “woot wooot Tooot

  1. Hej sötaste vännen!
    Grattis till publiceringen!
    Ser fram emot att få se alstrena om en månad🙂

    I år blir det ingen tripp till Åland tyvärr.
    Vi skulle först åkt till Gotland men ställde in även den resan.
    Vi ska försöka “renovera” trädgården och måste spara lite pengar men framför allt tid🙂
    Annars hade vi såååå gärna hälsat på!!
    Det var, som du säger, länge sen vi msn:ade och mailade.
    Jag har tyvärr inget msn längre, men Johan har tror jag..kanske kan jag börja använda den..alt skaffa ett nytt konto.
    Hoppas det är bra med dej å resten av familjen!

    Ta hand om dej gumman och hoppas det är lika fint väder hos dig som det är här idag.
    MÅNGA KRAMAR Petra

Leave a Reply

