Scrappade lite igår :)

Igår kväll var maken på personalfest, och barnen, hör och häpna somnade tidigt… det gav mig massor av egentid i mitt lilla krypin🙂

två LOs blev det …

(ursäkta skärpan på den nedre LOn, båda är fotade mitt i natten i mitt kök, och den nedre blev oskarp.. ska försöka fota bättre under dagen)

Båda är scrappade med samma papper från Crate paper, alla papper från Crate är slut i Magdas shop.. vilket är synd, de är jättefina alla deras senaste serier.

Nu ska jag ladda för att skicka mina barn på barnkalas,,, prinsessklänning ska strykas, och lockar ska göras i lilltjejens hår.. sen är hon laddad för att i em se på kronprinsessbröllop, ett äkta prinsessbröllop, hur hon höll på hela dagen igår, pratade om det och jag lovade att vi åtminstone ska försöka se själva intåget i kyrkan.

2 thoughts on “Scrappade lite igår :)

Leave a Reply

