scrappar hejvilt här hemma….

Maken golfar och barnen har varit mer än lovligt trötta på kvällarna, så de har nattats ganska kvickt de senaste dagarna,.,, vilket resulterat i att jag fått massor av  alster till Magdas klart, och så även DT alstret till Scrapptorget. Jag har även scrappat 3 LOs som jag skickat i väg och hoppas att de kanske blir valda för publicering, och nu kan jag scrappa bara för att det är skoj, och jag har verkligen skoj just nu, scrappar massor, och senast blev det nu en LO efter skiss #108 hos creative scrappers.

vår lilla tjej.. visst är hon söt?

Fyller 5 i augusti och hon är prinsessdrömmar personifierad, blonda lockar, vill bara ha kläder som en maräng, och så manipulativ, hon försöker verkligen använda hela sin arsenal av söthet och gull för att få som hon vill just nu,

Här har jag använt mig av MME papper, Bazill och Making memories, och sassafrass.  spetsar från Websters pages, blommor från prima och bling från Prima, samt glittriga thickers från American Crafts.

allt material kommer förståss från Magdas.

 

I have been scrapping my heart out for sheer fun these couple of days, and the latest project as been a Page after a supercute sketch over at creative scrappers. sketch #108

The page is about our sweet daughter, an almost 5 yr old, with lots of temper, goofiness, and her highest wish is to look like a princess in all the pink fluffyness that she can think of… she looks like a meringue bec of all the pink she is wearing every day.

//Katarina

One thought on “scrappar hejvilt här hemma….

Leave a Reply

