6st LOs på 48 timmar

Japp.. har varit på G idag och igår…

barnen har varit lätta att handskas med.. de har spelat spel, studsat studsmattan, och när det  regnade såg de på film..

så den här helgen kan nog räknas som kreativ.

Jag har gjort 3 LOs  Till Magdas blogg, 1 till scrapptorget och två som skickats iväg i hopp om publicering.. så det har varit lite aktivitet i lilla ateljen den här helgen….

Igår såg kontoret/ateljen ut som om en atombomb ramlat in genom dörren,,, skojar inte när jag säger att man behövde snöskyffeln för att hitta golvet efteråt.

Har lite ideer ännu som ska scrappas medan de sitter i huvudet… sen blir det nog att göra en rejäl upprensning i mitt kontor. Har lite ideer till det med, men ekonomin är ingen höjdare.. men det ska bli en ny bokhylla från IKEA i sommar det har jag bestämt, så att jag kan slänga ut några fula som mest tar upp yta men inte ger speciellt mycket förvaring.

Sen finns förståss iden att få tapetsera om i mitt lilla krypin, men jag tror maken får spunk, vi flttade ju in för två år sedan, och kanske inte tapeterna är i så illa skick… men det vore kul att vara lite mer färgstark i sitt tapetval nu när man bott in sig lite.

Även i tv rummet skulle jag vilja förnya.. men där tror jag det får bli lite 12″ ramar med LOs blandat med mindre fotoramar som får bli en fondvägg… Och sen kanske en ny soffa och matta på golvet.. så är den gråa tapeten helt ok iallafall….

Ha det gott!
//Katarina

One thought on “6st LOs på 48 timmar

Leave a Reply

