I morgon blir det lite qualitytime

Jag har bokat tid för fotvård.. för ska jag våga visa mig i ett par sandaler i år så är det läge att få proffshjälp.

och nu har jag änteligen bokat en tid, så i morgon blir det fotvård med manikyr på schemat. ska bli så skönt, för mina raspar till hälar behöver verkligen tas om hand, de ser för bedrövliga ut. Tror jag har haft lite för dåliga arbetsskor i år, för hälarna har blivit helt hemska, så inför hösten ska jag investera i ett par riktigt bra arbetsskor, och det får kosta, för man går ändå i dem varjde dag 5-6 timmar per dag.. och kroppen blir ju inte direkt yngre, så man behöver vårda både fötter knän och rygg.

vet inte om det blir ett par sholl, eller om jag införskaffar ett par sådana där masaj-skor. Undrar om man trivs i ett par sådana här på jobbet?? Har en arbetskamrat som går i masajskor och hon trivs jättebra med dem.. har någon av er testat dem?

KRAM

Leave a Reply

