Tack!

Tack till er tjejer som hakat på min utmaning och som faktiskt fullföljt utmaningens regler🙂

vi har scraplinda som scrappade om OS-mössan

DesignAnnique som scrappat om 5 års kalas

Pysselpetra scrappade om skratt

Tesa, ja hon scrappade om mig *skratt* japp bruttan på Tesas LO är jag

Elle scrappade för förta gången på evigheter och då blev det om lille Katt

Linaliten gjorde ett kort

och lilla My scrappade om sig och sin bror

6 tappra tjejer som faktiskt tog sig tid att scrappa en LO efter min utmaning, och liftade min LO, och trots att alla gjort det på sitt sätt så kan man se var inspiratonen kommer ifrån.

Tack tjejer!!

Nu kommer jag att förbereda en utlottning av ett presentkort, och i slutet av nästa vecka, när kaoset på jobbet med alla utvecklingssamtal, alla övningar och skolavslutningen är över, ja då kommer jag att presentera en vinnare här i bloggen, och meddela Annette vem som ska få ett presentkort av mig..

KRAM

 

Katarina

3 thoughts on “Tack!

  1. förlåt Lina…. tyckte jag fått med alla, ,,, men missade dig, men nu finns du med …. ursäkta *skäms lite*

  2. Ingen fara, jag blev bara lite fundersam.🙂 Tyckte jag läste så noga, men kunde ju alltid ha skyllt på amningsdimma eller nåt…😉

Leave a Reply

