.:Vårkänsla på scrapptorget:.

Halloj på er!

visst är det härligt när våren äntligen är här? Här på Åland har vi precis börjat få de första vårtecknen, snön är äntligen borta, och vårblommorna gör sitt för att sprida vårkänsla och vi har haft högsommar värme några dagar, mmmmmmmm!

jag har fått nya favoritfärger, bland annat turkost och gult.. och tillsammans… smashing gorgeous!!

Senaste tiden har jag verkligen frossat i olika färger och former, och idag tänkte jag visa er en LayOut som jag gjort i min nya favoritkombo, gult och turkos som jag visat på scrapptorget

Läckert eller hur??

och nu lite närbilder….

Vilken är er favorit när det gäller färgkombinationer? berätta gärna…

KRAMIS
Katarina

2 thoughts on “.:Vårkänsla på scrapptorget:.

  1. Hej gumsan!!

    VIlken UNDERBART FIN lo!! Jag är själv väldans kär i både gult och turkost även om jag är aningen dålig på att skapa i turkost.
    Men guuuult kan jag inte få nog av! MUMMA!

    Grattis till syrénbuskarna!! Ska de stå å skärma av trädgårdarna eller vart är de placerade? *nyfiken*
    Kan tänka mig att det blev fint iallafall🙂

    Trevlig helg på dej sötis!!

    KRAM Petra

  2. Va kul att du upptäckt en av mina favorti färgkombinationer!!! Allt turkost tillsammans med annat är min favvo annars!

Leave a Reply

