Nya mössan på LO

jag visade ju tidigare ett foto på lilltjejen när hon precis fått sin nya virkade mössa, och jag lovade att visa LOn jag gjorde, men eftersom jag väntat på att den skulle visas i Magdas blogg först så kommer den först nu🙂 men bättre sent än aldrig , eller hur?

till den här LOn har jag använt mig av de nya papprena från October afternoon,samt sassafrass lass och jag har själv ritat och klippt ut de två provdockorna på Lon..

de olika dekorationerna på LOn är: Fågel, Prickigt band, bazill bård just the edge, klocka, chipboardhjärta, journalingcard, rubons från hambly, stickers, thickers, bokstavsstickers, grungeboard, stämpel och allt är förståss från Magdas🙂

Ha en bra dag!
KRAMIS

Katarina

Leave a Reply

