Dåligt självförtroende… finns det gott om….

Hela mitt liv har jag varit rultig och inte speciellt smal, det har funnits perioder då jag varit smalare, och trivts ganska bra med mig själv. Men nu efter 2 barn, och hmmmmm 20kg upp på vågen så känns livet mindre kul, jag har blivit mer asocial och vill helst inte gå ut bland folk, mest för att jag inte ens trivs med mitt eget sällskap.

Detta har lett till en ond cirkel, jag frossar i god mat, godis osv, och min ventil för att inte bli knäpp har varit att scrappa.

Nu har jag bestämt mig för att scrappingen kommer att få ta mindre tid, för att istället ge plats åt en ny fas i mitt liv…..

Jag måste göra något åt mitt växande midjemått, och min dåliga kondis, och när jag såg Mahlins utmaning i hennes blogg kunde jag inte låta bli, man skulle välja två bilder att inspireras av från ett bildkollage, och jag valde en bild med en kalender dekorerad med massor av uggkor, och en bild med massor av bär i färgerna rosa, grönt, gult och brunt… och resultatet blev bilden ovan… färgerna från bären fick bli färgerna på LOn, och ugglorna blev lite fågeldekorationer och tanken bakom bilden, att 2010 ska bli förändringens år – dags att träna på allvar!  🙂

KRAM
Katarina

2 thoughts on “Dåligt självförtroende… finns det gott om….

Leave a Reply

