Ensam hemma…

Maken har mycket att göra på jobbet, vilket gör att det blir mycket tid hemma för mig och barnen. Idag gav sig barnen iväg till en kompis längre ned på samma gata för att leka, vilket gett mig två timmar egentid här hemma, och den har jag använt till att sortera alla mina mönstrade papper.. så nu är alla papper i ordning igen.

Jag har även börjat på en LO till scrapptorget.. och jag fortsätter på min inslagna bana och det blir mycket färg.. vad sägs om färgkombinationen gul och turkos….🙂
Det är ett tag tills ni får se det i Scrapptorgets blogg.. men man måste ju ha lite framförhållning eller hur?

Lite senare idag ska jag även dra på mig joggingskorna och göra en joggingtur igen,,, måste ju hålla träningsvärken på en jämn nivå nu när jag väl börjat,,, och nu börjar den gå ned, så nu är det dags att bättra på muskelvärken lite🙂

Ha en bra dag!!
KRAM

Leave a Reply

