Jag måste vara helt knäpp??

Eller så är jag bara extremt inspirerad av mina DTvänner hos Magdas just nu. Jag virkar trots att jag inte har gjort det tidigare,, och igår snörde jag på mig mina joggingskor och sprang 3km… SPRANG! japp du läste rätt, jag Sprang 3km. Det tror jag itne har hänt de senaste tio åren, men min söta vän Kajsan har verkligen imponerat på mig den här helgen, den tjejen är en knippe inspiration för både kropp och själ, och det gav verkligen energi till max att träffa henne KarinB, Annika och Pernilla R.

så igår snörde jag som sagt på mig joggingskorna, idag har vi haft idrottsdag på jobbet, så lite mör i kroppen är man allt så här på eftermiddagen, så nu ska skorna på igen, ta en promenad för att hämta barnen på dagis, och sen en rejälare prommis ikväll med efterföljande ordentlig stretching och en varm bastu🙂

mina nya kompisar??

KRAMIS
Katarina

2 thoughts on “Jag måste vara helt knäpp??

  1. Attsingen vad duktig du är!!! Springa 3 km..bara så där?! Tänk om en annan skulle få för sej nåt sånt!😉
    Jag är sjuuukt lat…å skäms tusan över det…jag har inga undanflykter..mer än att jag liksom..bara..glömmer bort det.. =/

    Bäst att börja ta sej i kragen!

    Mössan du virkat är SUPERFIN!!!

    Trevlig helg på dej gumman!

    STOR KRAM Petra

  2. Jag är mycket, mycket imponerad!!😀 Och jösses vad folk springer mycket nu för tiden! Jag kollar ibland fb på mobilen på morgonen och då ibland sett att Ulrika varit ute och sprungit medan jag sovit. Då ha jag nästan velat somna om.😉 Haha!!

Leave a Reply

