Vilken underbar helg!!

hej på er, det har varit tyst i bloggen den här helgen.

Det beror på att jag varit till Magdas på DT träff🙂
Helt fantastiskt roligt, testat massor av nya papper.. kan genast säga att October afternoons nya thrift shop blev en klar favvo hos mig, redan när jag kom hem önskade jag att jag hade köpt på mig ett gäng. så hmmm måste nog beställa innan de tar slut helt.

Annette var som vanligt extremt gästvänlig, vi huserade i hennes gäststuga, invaderade ett rum i stora huset där vi scrappade fram till 1 på natten, och hon fixade glatt mat, och fika åt oss…

sen steg vi upp och fick sätta oss vid dukat frukostbord (vilken lyx!) och bara njuta.

har massor av Los gjorda, som kommer att visas framöver, det kommer🙂 Jag lovar.

Nu ska jag ta en kopp te, och njuta av resten av min håltimme på jobbet, för sen är det full fart resten av dagen🙂

KRAM

Leave a Reply

