Nytt för scrapptorget = dekokit från scraplagret

Helgen är snart över, ni har väl inte glömt att ställa om klockorna i natt??

Lite scrappat har det blivit den här veckan också och  jag tänte visa lite inspiration som jag gjort till scrapptorgets blogg.

För några dagar sedan fick jag som scraptorget designer ett välfyllt och härligt dekorationskit från Emma på scraplagret🙂

Massor av härliga blommor, och dekorationer… och jag tänkte visa er de tre alster jag visat på scrapptorgets blogg med dessa härligheter

Det första alstret är ett litet tack kort.  massor av härliga blommor, pins och dekos…

Det blev en LO också.. med härliga blommor, pins och pärlor…

Och det blev en liten ask också gjord som en liten klänning… perfekt till barndopet, konfirmationen.. eller som för min del en liten gåva till en Abiturient dvs en blivande student  :)

Själva asken är gjort efter mallen på ett dopklänningskort, men med vissa modifikationer… för att få det till en ask istället.

***

Alla dekorationer i detta inlägg kommer från scraplagret, och jag tackar Emma för att jag fick chansen att scrappa med detta härliga material.

Vill ni själva skaffa er ett av de härliga dekorationskiten för april månad kila då in till Scraplagret och beställ🙂

Tack för den här gången och ha en fortsatt trevlig helg

KRAM
Katarina

3 thoughts on “Nytt för scrapptorget = dekokit från scraplagret

  1. Ha! Jag känner nog igen det där tyget klänningen är sytt av!🙂 Har precis scrappat ett foto med en flicka i en klänning i det tyget, så jag blev lite full i fniss…🙂

  2. Men gumman!! VAd har hänt?! Du har gjort KORT!!! *svimmar* (lite grann) ;P
    Roligt att du fått jobba med material från Scraplagret! Hon har så mycket fint🙂

    kortet, lo´n och klänningen blev supersött!!! Du kan du!!❤

    Tusen tack sötaste du för dina goa ord!! *glad*

    KRAMA OM hela familjen!!

    //Petra

Leave a Reply

