Hejsan hoppsan allihop!

Jag var till Sverige under helgen som varit.. superkul, Hem till mitt barndoms Värmland, träffade massor av goda vänner, och fick även en hel drös med nya härliga vänner.

tyvärr fick jag även en mindre trevlig vän med mig hem från min resa… nämligen magsjukan… urk, blärk och fy! lätt uttorkad och matt har jag nu i två dagar återhämtat mig, och hoppas nu att maken och barnen ska klara sig undan så att inte även de fick ett mått magsjuka.

På träffen blev förvirringen lätt total när jag träffade både söta Tesa, och TesaB, blev alltid fel på något vis varje gång😉 Träffade även underbara Ulrica för första gången.. och jag hoppas verkligen att det inte blir sista… och Ulrica jag kommer och hejjar när du springer Karlstad stadslopp.. jag Lovar!! *fniss*

Under helgen han jag scrappa en hel del.. och jag höll den Åländsk/värmländska  fanan högt vill jag lova🙂 4 vinster på de 8 utmanigar jag deltog i🙂 Jackpot kan man kanske kalla det🙂 även om inte alla var förstapriser… men inte är jag bitter😉

idag visar jag två av mina LOs jag gjorde på träffen i Magdas Blogg.. För underbara Annette såg till att jag hade rykande färska nyheter från shoppen i min väska när jag anlände till träffen🙂  Tack för det raring!!!

Här är två av de LOs jag gjorde på träffen… mer kommer visas framöver🙂

Den här LOn är gjord efter en skiss av Morfen.. och med den här LOn gick jag och vann ett förstapris… TACK!! det var jättekul🙂 (papper från AC-abode, och sassafrassLass.)

den här Lon skapades efter en sorts bingobricka och min bingorad blev efter mycket våndande, Brads, Bling, Band och knappar….. och det gav också ett pris.. men mitt i röran av Los och priser minns jag inte om det var ett andra eller tredjepris jag fick…. pris fick jag iallafall :)  (papper från 3bugs in a rug, Pärlbrads från AC, Bollfrans från webster, samt blandade thickers och stickers)

Alla tjejer som var med på träffen var ju urduktiga.. så att jag fick pris var lite av en chock för mig… men samtidigt jättekul!

Nu ska jag jobba vidare här hemma med flera ideer jag fick under träffen.

KRAM

Katarina

4 thoughts on “Hejsan hoppsan allihop!

  1. Kul att träffa dig oxå till slut:) Usch då för magsjukan, vet minst 4 st till som var på mässan och som har varit magsjuka nu. En elak scrapbacill:) Ha det gott och jag ser fram emot fler bilder. Kram Tesa

  2. Vad roligt med träff! Och mindre kul med magsjuka. Hoppas resten av familjen klarade sig.

    Fy bubblan vad avis jag är på dig som fått åka på scrapträff! JAG VILL ÅXÅ!!

    Men ojoj vad du vann en massa! MEn det är ju faktiskt helt förståeligt! Du är ju en riktigt klippa på det där med scrapbooking!
    Dina två Lo´s du visar är toppenfina!!
    Jag ger alla mina tummar upp för dig vännen!!!😀

    Stooooora kramar från din vän i Vimseby

  3. Hej gumman! Dina vinster var välförtjänta! Du är superduktig på alla sätt och vis. Jätteroligt att träffa dig på riktigt också och jag hoppas att du kan ta dig hit och heja på mig för det kommer jag att behöva!!! (Kanska ska du anmäla dig och springa med mig istället? He he he …) Du som blir så vältränad nu med allt zumbande och allt … Nej nu måste jag skutta vidare till Magdas och kolla in din klass! Kraaaaam!

Leave a Reply

