.:att bli mutad:.

Ibland är det kanske ok för föräldrar att muta sina barn… om det är för en god sak. Hemma hos oss har vi just mutat vår dotter 4,5 år gammal, för att få henne att sluta med välling.

Saken är den att lilltjejen under hela sitt liv varit en vällingdrickare av stora mått.. och det har varit väldigt ångestladdat att bli utan vällingflaskan… men senaste veckorna så har hon på dagarna kavat förklarat att hon slutat med välle och på kvällen gråtande och kämpande försökt somna utan. Och nu har hon somnat utan gråt och tårar i flera dagar.. så för en vecka sedan var det äntligen dags att  få öppna det enorma paketet som stått och hägrat på mitt kontor.

Innuti paketet låg den barbievagn som hon hett pratat om och önskat sig sedan långt före julen. Och gissa vem som lycklig har lekt med sin nya barbievagn🙂

Material: jag har använt mig av Papper från Prima-Flight of fancy- Ladybug, samt  från den härliga 3 bugs in a rug-Savannah collection. Pärlbrads från American Crafts.

 Texten Barbie är en jpeg bild av barbieloggan utskuren med QK silhouetten.

 

KRAM

2 thoughts on “.:att bli mutad:.

  1. Grattis till Scraptorgets DTplats!! Tusan vad roligt!! =D

    Att muta sina barn tycker jag är helt ok. När det gäller sådana saker ni nu varit med om.
    Jag vet ju att ni har haft stor konsumtion av just välling och det är inte det lättaste att bara sluta en kväll.
    Hon är så duktig er lilla tjej! Å vilken fin present hon fick! DEn är hon väl värd efter sin bragd! =)

    Vi lär få muta Loke en vacker dag då nappen sitter i munnen för jämnan.
    Jag försöker låta honom ha den endast när han ska sova och när han är ledsen.
    Medans Johan inte alls tänker på den..å låter honom ha den hela tiden.. =/

    Jah..så är det.

    Tusen tack söta ni för senapen!! Johan blev så jäkla glad!!
    (han är så van vid att det alltid är jag som får en massa tjocka paket på posten..å han brukar på skoj säga åt mig att jag ska be sponsorerna att skicka paket till honom också *fniss*) SÅ du skulle se hur hans ögon lyste när HAN fick ett paket på posten!!😉

    TACK!!!!! =D

    KRAMISAR

Leave a Reply

