En tuff Brud!

Ibland händer saker vid scrapbordet som man kanske inte tänkt sig… som den här gången när jag skulle scrappa, jag har scrappat stilrent, utan en enda blomma eller krusidull.🙂

Min man fotograferade min väninnas dotter för inte så länge sen, och ibland är det svårt att förstå hur fort de faktiskt växer upp. Nyss var hon en liten tjej inte mycket större än vad min dotter är idag.. och nu… en stor tuff brud!

Material: october afternoon,  och Hambly overlay som jag beskurit i smala remsor, spets och QK alfabete Blossom. Jag har även sprayat med Tattered Angels glimmer mist, som snart dyker upp i Magdas shop🙂

KRAM
Katarina

3 thoughts on “En tuff Brud!

  1. Visst är det härligt när det händer sådana där oväntade saker! Iaf är det ofta då jag blir extra nöjd, när layouten börjar leva sitt eget liv och skapa sig själv som den vill bli.

    Och det ÄR en ruskigt snygg layout!

Leave a Reply

