Nytt år nya utmaningar eller hur?

Med nytt år kommer ofta nya utmaningar och förståss nyårslöften, inget undantag för mig. Mitt löfte till mig själv är att försöka tappa några av de kilon jag lade på mig under graviditet nummer två (för snart 5 år sedan) och som sedan dessutom förökade sig lite lätt. Dessutom är min kondition nästan lika med noll så mitt löfte för det nya året är att försöka komma igång, träna och kanske förlora några kilon på kuppen. För att göra denna resa lite roligare eller plågsammare det vet jag inte än, så har jag gjort ett minialbum för att dokumentera min resa.

 innuti har jag förberett flikar för olika moment för att lättare kunna följa mina steg mot bättre hälsa, vilket är målet, att bli i bättre kondition. Tanken är att under min resa varje månad fotografera mig själv och mina framgångar och misslyckanden, föra dagbok över den träning jag gör.. samt även bokföra de fys-tester som jag kommer att göra utmed vägen.

 Så nu är det bara att bevisa för mig själv att jag kan, bild nummer ett är tagen.. den som ska bli min Före bild. men den får ni inte se kanske sen när jag även kan visa en efter bild

Material: Papper Pink Paislee- Cupid Bow & Arrow,Bullseye,Hearts Bloom, Love Potion, journaling kort- websters Pages, Sticker alphabete-websters pages, Klocka- Maya Road, Spets- Websters pages, Blommor- Hydrangeas från Prima

Allt material hittar ni i shoppen hos Magdas

//Katarina

2 thoughts on “Nytt år nya utmaningar eller hur?

Leave a Reply

