Sjuka barn, ny kamera och scrapping

Japp.. sjukperioden är här, lillskruttan har varit sjuk, maken likaså, och stora killen är också lite skruttig, så vård av barn haglar tätt hemma hos mig.

två barn, och feber är ingen bra kombo, så man gör allt för att hålla dem lugna, just nu är det saltdeg som står på agendan, så just nu degar de lite🙂

Igår kom äntligen de sista delarna till nya kamera, så nu har jag kamera och objektiv… det ska bli skoj att lära känna den, maken lekte med dem igår,, och han var som ett barn på julafton, kul att se hur han lyste upp, det är snart 6 månader sedan han sålde sin förra kamera för att han tröttnade på fotograferingen… men nu blev det liv i gubben igen… snart har jag egen hovfotograf  igen🙂

Har fått hem ett helt ljuvligt DT paket från Annette, och jag har påbörjat arbetet med det litegrand, det ska bli en tutorial på Magdas nya forum som invigs 1 februari.. gulp det är inte långt dit.. tur att allt är klart för den😉

Sen kommer lite annat smått och gott i Magdas blogg under februari som ni får njuta av,.. så fram tills det blir publicerat där så tar det en stund tills det syns i min blogg…

sen har jag lite annat som ska göras under inför februari.. skojsigheter,,, mer om det kommer snart…

Nu dags att fortsätta studera nya DT paketet… fixa foton och jobba lite nu när man är hemma med barnen.. och de för en stund håller sams,,,

KRAM

3 thoughts on “Sjuka barn, ny kamera och scrapping

  1. Såå fina alster du gör!
    Det där med sjukperiod känner jag igen…huvvaligen jag är glad att sonen är frisk nu. Sist fick jag även avslag från försäkringskassan när jag hade VABbat… Ringde upp och frågade varför och dom hade inget svar, men eftersom det redan var inskrivet så har jag fått skickat in överklagan. Det var två månader sedan och jag har fortfarande inte fått svar :S Man vågar ju inte vara hemma snart om man inte får pengar ;P jaja det borde ju komma snart eftersom dom inte förstog varför jag hade fått avslag på föräldrapennignen =)

    Kram
    Malin

  2. ååååH!!

    Tänk den som hade haft råd med en kamera *drömmer mej bort*
    Lyllos dej!

    Stackars sjuklingarna..hoppas de tillfrisknar snart å att ni inte åker på det.

    Allt bra med er annars?
    Mysigt med nytt DTpaket!!

    Kramisar på dej stumpan!

Leave a Reply

