Välkommen hem till mig :)

Eller ja, välkomna att kika in i min Atelje/kontor🙂
Efter flera veckor av städande, rensande och omorganisering har jag nu kommit så långt att jag tror att det mesta börjar bli i ordning🙂

Mitt kontor är 15kvm stort, men just biten där jag sitter och scrappar, målar pysslar ja den ser ut så här:

och efter min nya organisering insåg jag att hmmm kanske ingen nyhet,,,, men jag gillar blommor🙂 8st plastlådor med enbart blommor.. och jaaa jag behöver alltid fler, har sett Primas nya som kommer efter CHA och mjaaaa kan ju säga att jag kommer att bli ruinerad… flera gånger om ifall jag köper allt det som jag önskar mig därifrån..

Hur ser era pysselhörnor ut? Visa visa visa…. jag vill se

KRAM
Katarina

3 thoughts on “Välkommen hem till mig :)

  1. Åh, vad jättekul att få kika in hos dig.🙂 Mitt pysselrum har drabbats av kaos och kan inte visas upp. Men om det någon gång skulle se bättre ut så hojtar jag till. Eller så får du komma hit och titta på eländet själv vid tillfälle.😉

  2. Jag är här inne för att tacka dig för din fina kommentar i min blogg. Jag är bra avundsjuk på din underbara pysselhörna och jag bara längtar tills min lilla familj kan flytta till något större så jag får plats för mina grejor =)…. Kram Liten Kicki

Leave a Reply

