uppdaterar lite :)

Jahapp lite nytt igen då, har varit trög på att komma igång med bloggningen efter jullovet, så nu visar jag två Los som varit i magdas blogg sen nyår🙂

Först en LO jag gjort efter en skiss av Emso🙂

Här har jag använt sig av Pink Paislees härliga julpapper för att göra en Icke julig LO, då det handlar om årets dagisfoto på  barnen.

Material: Pink Paislee reindeer games, santas workshop, G45, Spets, Minirosor, trinketpins, Thickers.

För mig är det vår när jag städat ut alla julprydnader och äntligen får ställa in en stor bukett med tulpaner, och i samband med det har det blivit tradition att jag gör en Lo om årets första tulpan, och i år har jag skapat med material från Prima…

Närbild på de helt underbara Liljorna som kommer från Prima.

Chipboardalfabetet har jag embossat med grönt embossingpulver för en lite mer vårig look.

Material: Prima- Dancing Mangos, Hydrangeas Liljor, rosblad, Swirl, chipboardalfabete

Jag har även scrappat lite annat… men det får ni ger er till tåls med, det är nytt på G hos Magdas, så ni får vänta tills dess.
KRAM
Katarina

Leave a Reply

