publicerat del 2

Ja då fortsätter vi att visa lite av det som blivit publicerat under sommaren, här kommer fortsättningen på de bilder som blivit publicerade…. även dessa har varit publicerade i scrap n´art e-zine.

Well I will continue showing more of my pubbed work … these ones have also been pubbed in teh scrap n´art e-zine during the summer.

juni 2009 694

först ut är en liten takeout box som jag har altrat. Denna gjordes först som tutorial till Magdas blogg. visst är den fin?

This Altered take out box was first made for a tutorial on Magdas blogg. Isnt it pretty?

juni 2009 693

Tillsist fick jag även denna LO publicerad, och visst är den underbar? Jag älskar detta foto på min dotter och mej, det är min make som fotograferat,

Finally, this page got pubbed too, isnt it beautiful? I love this pic of me and my daughter, its my hubby that photographed it🙂

 

LOVE
Katarina

3 thoughts on “publicerat del 2

Leave a Reply

